jag hjärta torsdagar

jag tycker om torsdagar och ni undrar säkert varför så här kommer förklarningen. jag har fotboll på torsdagar, efter träningen när man har tagit sin dusch, tvättat bort sig sin ansiksmask (har alltid ansiktsmask på tordagar), borstat tänderna och ligger i sängen känner jag mig alltid så sjukt nöjd och ren. jag är alltid ledig på fredagar, så man vet om att man inte behöver ställa någon klocka och så vet man att alex kommer hem dagar efter. ja, torsdagar, eller torsdags kvällar rättare sagt är en av de härligaste på hela veckan. nu på höst/vinter tid tänder jag alltid några värme ljus i rummet för stämningens skull. älskar att somna med ljus tända (låter sjukt farligt). men ni vet när man håller på att somna, hela kroppen sover nästan redan så öppnar man ena ögat och ser man ett ljus. ni kanske tror jag är dumm i huvudet. men jag tycker om det.

nu stämmer inte allt till punkt och prickar just ikväll. för jag måste ställa väckar klockan. tidigt dessutom! ska vara på UM 8.30. varför i hela fridens namn tog jag en sådan tidig tid?

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0