Julklapp

som jag skrev i ett tidigare inlägg fick jag en julklapp av lars och carina när vi var i köpenhamn. det var inget mindre än en jacka som jag hittade inne på magasin. jag tänkte först köpa den själv. men var inte hundra, för att priset var maffigt.

jag la undan den, sedan gick vi och tog varsin kaffe. då frågade lars mig om jag skulle ha jackan. så sa jag nej, för att jag kände att jag inte hade råd med något sådant just nu. speciellt inte innan man har handlat sin första julklapp ens..

då bestämde sig lars för att han skulle köpa den och ge den till mig i tidig julklapp. försökte at övertala honom att inte göra det. men när han har bestämt sig för något så finns det inte mycket att göra. och jag kan tänka mig att han såg det som en liten lättnad, för nu slipper han springa runt och leta julklapp.

tack så jätte mycket lars och carina!

den görs inte rättvis på bild tyvärr.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0