@ Sally

blev en mys kväll hos sally med sally, amanda, camilla och jag själv då. köpte med mig falafel till mig och sally. sedan blev det sol sidan. jag och sallsan somnade som små barn på varandra. vaknade lite då och då av att amanda skrattade.

gick och la och sedan. vaknade imorse av att mandas mobil ringde. hon skulle iväg och rida. jag och sally gick och köpte bullar och hade en mysig frukost. nu håller hon på att dammsuga,jag sitter här och bloggar. ska slänga mig i soffan till sallsan är färdig. sedan blir det ut och PW en runda med hulkis och sallsan.

BRA DAGAR


later

Kommentarer
Postat av: Sally

underbar dag! Massa pussar till dig :)

2011-11-09 @ 15:24:11
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0