Sugar rush

rubriken stämmer in på både igår och just nu. fan att baka två plåtar med kanelbullar är skadligt. tur man inte gör det varje dag, för då hade jag sett ut som en kanelbulle själv. en plåt ligger nu i min mage och gottar sig (jag överdriver inte.. tyvärr).

igår åkte jag och alex hem till borgström och carina där de bjöd på frukost. sedan åkte vi alla  över till köpenhamn lite spontant sådär. vi gick runt i massa affärer, shoppade, drack kaffe, åt choklad. avslutade dagen med att gå in på tivoli som hade julskyltning. så jäkla mysigt! satte oss på en resturang inne på tivolit och åt grill buffé. efter det satte vi oss utomhus på ett cafe där de andra tog kaffe och jag tog ett glas rött. vi åkte in vid 12 och var hemma vid 22. så man var lagom mör när man kom hem. men en helt underbar rolig/mysig dag!

fick även en tidig julklapp av lars och carina som jag spanade in inne på magasin. men det visare jag senare.

på ströget hade det pytat alla skyltfönster så fint!

den finaste av de alla










later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0