Tisdag 15e november

haft en smått kaos morgon. upptäckte att min iphone inte överlevde natten. så det var bara att försöka få tag i tele2 och aktivera mitt SIM kort som jag beställde för ett tag sedan.

när det äntligen var gjort skulle jag få igång den gamla mobilen som jag ska använda nu och att bara få bort batteriet var en hel historia. men nu är allt fixat och jag har en mobil som fungerar.

jobbet ringde mig innan och frågade om jag kunde jobba imorgon. som ni vet så behöver jag varenda krona, så jag tackade jag. klirrar fint i kassan!

nu ska jag upp till stan för en fika med josse och jessica. kanske jessica A också kommer med sin bebis :). börjar jobba klockan 15 idag, så vi hörs väl efter det.

tisdags outfit.


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0