tisdag 8e november 2011

har haft en mysig dag hittils. efter jobb imorse gick jag och mötte jessica. vi tog en pw till sally där det bjöds på mumsig stor frukost. sally skulle jobba så jag och jessica gick hem igen. eller jessica skulle hem till sig och jag mötte amanda utanför maxi. åkte hem till manda sen, där vi kollade på film, kommer dock inte ihåg vad den heter.. efter lite tv tittande somnade både jag och amanda till i soffan. vaknade av att malin kom med tuva.

tuva är helt kär i hulken. men tyvärr är inte kärleken besvarad då hulken är livrädd för tuva. ironiskt att hulken älskar ALLA människor, men ett barn på två år är hon livrädd för.

nu blir det snart fotbolls träning. sedan kommer jag nog att hucka hop med amanda och sallsan igen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0