torsdag 17e november

då har jag 6 och en halv timme kvar att jobba. sedan går jag på lång helg. fredag, lördag och söndag. ska blir så himla skönt.

detta datumet är det nog många som har längtat efter. jag tänker då såklart på versace för HM. jag lovar att om jag hade gått ner till gustav nu är det säkert köer.

om jag nu ska yttra mig om denna kollektionen tycker jag att vissa plagg är KICK ASS fina! men jag tycker att det är så tråkigt att gå runt i likadana kläder som alla andra. inte för att jag har någon "egen" stil. jag är väl också alldaglig och ser ut som de flesta i min ålder. så jag baktalar väl mig själv lite där. men jag hoppas ni festår vad jag menar. denna kollektionen, som alla andra när det är en gäst desinger hos HM blir det så hypat och alla människor ska ha plaggen BARA för att det är lavin, versace, jimmy shoo mfl. och då, tyvärr får jag avsmak av kläderna och vill inte bära de.

MEN, vissa plagg.. ja det är små konstverk.

här kommer några av mina favoriter från kollektionen. när jag var inne på HMs hemsida och tog några av bilderna, så kom det upp en skylt att "tyvärr är det för många som besöker oss nu, försök igen om en liten stund" ett bra exempel på hur hypat allt är och exakt vad jag precis skrev om.







later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0