What a day!

denna dagen har gått i ETT! jobb mellan 9-15 sedan gick jag till M.A.C och handlade upp hela deras sortiment. där efter buss hem för att direkt köra ut till borgström för att byta bil. ut till mamma och hämta henne. hem till pappa för att sitta med de och för festa lite. ut till borgström igen för att hämta borgström och carina.

efter att ha lämnat de på arenan åkte jag hem och provade mitt smink som jag köpte. mitt i allt ringde josse från jobb och sa att hon var uttråkad, så åkte dit och höll henne sällskap. efter att hon hade slutat körde vi ut till jessicas jobb och hälsade på henne en stund.

sedan var det dags för att hämta upp hela gänget som hade varit och kollat på Bob Dylan och Mark Knopfler. sedan körde jag och josse och hälsade på en liten grabb.

vid två tiden så ringde borgström och mamma och sa att de ville hem. lämnade först av josse i oxie, sedan mamma i husie. efter det tog jag och borgström en tripp till McDonalds. sen ut till bunkneflo och lämnade honom.

när jag ÄNTLIGEN kom hem, satte jag mig på terassen och tog en cigg. när jag gick in igen så är det första jag ser borgströms mobil.. happ tänkte jag, är väl lika bra att köra ut till honom direkt och lämnade den. vilket jag gjorde.

nu ligger jag här i sängen. har haft ansiksmask på, så nu känner jag mig fräsch! just de, glömde berätta att jag handlade upp hela apoteket på deras produkter från REN idag också (ansiksprodukter). har hört att de märket ska vara super. så det är ju värt ett försök.

sammanlagt har jag lagt ca 3000 kr på mitt ansikte idag.. FY FAN. men fungerar det så är det värt varenda krona. det känns som om man har prövat varenda produkt på marknaden, men man blir aldrig nöjd.

detta inlägg hade jag kunnat göra till flera små. men vafan. nu när jag ändå sitter här får ni hela dagen på en och samma gång.

nu ska jag sluta mina ögon och sova UTAN att ställa någon väckarklocka. har varit uppe sedan 7.50 och nu är klockan halv 5 på morgonen. snart dygant..

från REN: ansiksrengöring, dag kräm, natt kräm, scrubb och sedan fick man en dag kräm på köpet.
från M.A.C: fondation, fondation borste, pump (till fondation burken. var tvungen att köpa det separat) puder och highligther


tidsfördrift på josses jobb

mamma och borgström

en aning berusade


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0