9.10.11

(små häftigt datum idag)

blev middag hos syster. fan, hatar att vara där hemma. för att jag saknar min och alex lägenhet så jävla mycket. älskar den och jag längtar som in i bomben tills vi flyttar in dit igen.

alex hjärtat sitter i bilen påväg till kalmar. nu träffas vi inte på två veckor för att han har tenta helg nästa helg. som "tur" är så är nästa helg min jobb helg. så värre hade det kunnat vara.

ska snart göra mig iordning för sängen. ska upp tidigt och sticka till körskolan. var ett tag sedan man var där nu. snart är det dags för försök nr två och jag håller tummarna för att jag klarar det denna gången. mest för att det är så jäklans dyrt!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0