Chili dilli

mitt hjätregryn är hemma. jag och jessica körde ut till lund och hämtade honom. sedan körde vi ut till den nya sport affären vid stora bernstorp. jessica skulle kolla efter pjäxor. men kom ut med en mössa ;). även jag hittade en mössa, en skit fin sådan. men den kostade 400 kr och det tycker jag är lite saftigt för en mössa. spec när man inte har några cash.

vill sjukt gärna upp till lilla idag. men jag måste vara ärlig mot mig själv och inse att jag tyvärr inte har pengar till det. ångest bara att man vet att det många som ska upp till lilla och veta om att det kommer ha så roligt/mysigt. men det kommer fler kvällar.

så ikväll blir det chill häng med jessica och alex framför IDOL.


later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0