Fazer Geisha

okej mina nära och kära. det är oktober månad, den rosa månaden "bröst cancer månaden". om ni är som jag och inte har pengar att skänka hit och dit finns det ett super enkelt sätt att ändå få iväg någon slant. det ända du behöver göra är att gå in på Fazer Geisha på facebook och gilla. då skäner du en 10a. kostar alltså inget och du behöver bara trycka på gilla knappen så har du gjort en god gärning.

både min mormor och farmor har haft bröst cancer. så jag och min syster ligger i farozonen för att drabbas (bröst cancer hoppar över en generation) och om den dagen kommer att jag får beskedet om att jag har bröst cancer så vill jag gärna att det ska finnas ett botemedel.

nästan alla människor känner någon som drabbas av någon sorts cancer.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0