JOBB helg

15,5 timmar kvar att jobba denna veckan. sedan har jag avverkat ca 65 timmar på detta ställe. åh, denna veckan är fan jobbig. fast det hjälper lite att veta att jag har en man som väntar på mig där hemma.

blev som sagt en chill kväll igår. lämnade jessica hemma efter IDOL. sedan körde jag och alex ut till borgström en stund. när vi hade kommit hem där ifrån ringde josse mig och fick agera taxi igår kväll. OMG vilken dimma det var. såg kanske 20 meter framför sig. var riktigt obehagligt.

några timmars sömn på det, sedan befinner man sig på jobb igen.

längtar till den 2a januari då vi sticker på skidresa. behöver komma ifrån malmö lite.

måste ta tag i att hitta ett jobb i kalmar. denna ekonomin går inte ihop. har inte pengar till att leva. vet inte senast jag köpte ett nytt plagg..

nej nu ska vi inte vara sådana. JAG MÅR BRA!

färgade hår + bryn igår, så lite uppfräshning satt fint :)



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0