Körkort

har varit och hämtat ut mitt körkort idag efter jag slutade på jobb. fan, jag har för mig att jag blev hyffsat bra på min bild. men INTE. haha. nu ska man gå runt med detta i 10 år. woop woop.

det har klyddat med min lön, eller min tidrapport för att vara exakt. så jag har inte fått någon lön idag. ska få den på torsdag om jag lämnar in min tidrapport idag.
jag tog med min timlista hem för att skriva den här hemma. tror ni inte att jag glömmer ob-listorna. (efter snart 2 år vet jag fortfarnade inte hur man skriver in ob listorna utan fusk lapp).

så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. är inte på jobb förrens imorgon och då jobbar jag ett 24 h pass. är alltså inte ifrån jobb förrens 15 på ´torsdag.. vill ha min lön, BEHÖVER min lön!



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0