LYCKO RUS

är så jävla lycklig just nu. har ju klagat på att mitt liv känns som ett hamsterhjul. nu är jag påväg att sätta en käpp i hjulet!

om allt går rätt till så åker jag till barcelona i mars för att bo där i 5-6 veckor. har sökt runt på utbildningar/jobb nu och hittat en reseutbildning som verkar så jäkla rolig!

man går i skolan i 5-6 veckor i barcelona och läser till reseledare. i slutet av utbildningen så gör man slutprov. om man klarar dessa slut prov så är man reseledare och har jobb garanti inom vissa resebolag. 

utbilningen kostar 28.000 kr och jag har pratat med pappa och han lånar mig pengarna om jag bestämmer mig för detta.

om någon av mina kära kompisar känner sig sugen så kontakta mig. hade varit sjukt roligt att göra detta med någon.

later

Kommentarer
Postat av: Sally

JAG ÄR!!!!!!!

2011-10-04 @ 15:07:33
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0