Måndag 17/10-2011

dagen började med körlektion som gick jätte bra. skönt att släppa tankarna på något annat för en timme. hem om och ringa en massa samtal för att sedan ta bussen upp till stan med amanda.

jag josse amanda åt lunch på jensens. alla tre hade gratis lunch och som ni alla vet, gratis är gott. (och jävligt bra för min plånbok!)

efter lunchen mötte vi upp anna och chickan på kicks och jag fick med mig en ny fondation. var tvungen att slå sönder burken idag för att få ut något, så den var välbehövlig!

sedan blev det gökboet för kaffe och efter det gick vi 5 meter och hamnade på TGIF där det blev ett glas vin för mig, ett mycket välbehövligt sådan ska jag tala om för er.

nu är jag hemma och det blir att plugga teori hela kvällen/natten.

en mycket bra måndag, en sådan måndag jag behövde annars vete fan vad jag hade tagit vägen med mig själv idag.






later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0