Måndag 31/10-2011

ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag. jag har varit ute och sprungit/joggat en runda. det var banne mig längesedan något sådant hände i mitt liv. har haft uppehåll med fotbollen ett par veckor nu. och det ändå jag har rört mig är att skaka rumpan lite på dansgolvet.

blev ingen lång runda, 5,6 km. men mina lungor + hals sved. jag fick håll efter bara någon meter. så det var nog jobbigt! ska försöka få in den här rundan i mitt vardags liv. jag behöver den rundan i mitt vardagsliv.

satan i gatan vad skönt det är när man kommer hem efter en jogging runda. den känslan är priceless. tänk att börja varje dag på detta sätt..

nu ska jag in i duschen. sedan blir det stor städning av mitt rum.

bra app till mobilen. GPS LITE heten den. den har koll på allt till dig under din runda!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0