Namnsdag

hej mina gullegrisar. jag hade helt underbart med mina tjejer i fredags. sådana kvällar, det är sådana som går till historian. vi alla kanske inte träffas så ofta som vi ville. men när alla är samlade blir vi 14 igen. jag älskar er tjejer, det ska ni veta!

när tjejerna hade gått igår så kom alex hit. vi tog det ganska chill. kollade på TV, åt äppelpaj och kanelbullar. sedan mot kvällen åkte vi hem till anastasia och corre för pizza time. sedan efterrätt och TV tittande. därefter gick vi hem igen och här var det fullt hus. erik (pappas kompis som är nere från norrland över helgen), pappa, pappas tjej ann och min mamma. satt uppe och snackade och drack öl med de till kl halv 5 på morgonen.

en bra helg. en helg med mycket kärlek.

idag har jag namndag. jag heter camilla ingrid karlström och det är alltså ingrid idag. så grattis till mig.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0