Not one

idag har jag inte rökt en ända cigarette. var väldigt nära på att springa ner till kiosken här nere och köpa ett paket för detta har inte varit en bra dag. har gråtit ex antal gånger. både för att jag har tyckt synd om mig själv. sedan har jag även pratat i telefon med andra som har det jobbigt just nu och då har jag börjat gråta för att jag tycker synd om de också.

but I did it. varje dag utan en cigarette är bra. fast imorgon vet jag att jag kommer att röka. ska träffa min skortstens syster perssonjosefine.blogg.se :)



later

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skorstens syster :p ibland röker jag inte på 2 dagar o ibland mer ;) haha bara när man träffar andra som röker ju ;) så de så;)

2011-10-05 @ 00:19:28
Postat av: Camilla

haha jag vet. men när vi två är med varandra så är det alltid så "men vi tar en cigg innan vi sticker, vi tar en cigg innan vi går in där" haha!

2011-10-05 @ 11:25:50
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0