onsdag 18/10-2011

okej, ska inte dra ut på det. jag klarade uppkörningen och har äntligen det jävla körkortet och jag är så jävla lycklig! så där har ni det!

var så sjukt äckligt jävla nervös innan så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. sa till min körlärare gång på gång (inte han jag körde upp med) att jag kommer svimma. under hela den timmen som vi körde innan vi skulle till vägverket var jag nervös. och tankarna började ju så såklart att snurra. det kändes bra när jag körde, men trodde att eftersom att jag var så nervös att jag skulle jag kugga pga det.

men när han som jag skulle köra upp med satte sig i bilen så var det precis som alla nerver försvann (kankse var något omedvetet som gjorde så att det blev så).

vi körde lite moterväg, lite landsväg, lite högerregel vägar, backade runt ett hörn och sedan tillbaka till vägverket. när jag hade parkerat så sa han "jaha camilla, vad ska man göra med dig då" då sa jag bara "godkänna mig!" och så svarade han "ja, då gör jag väl det".

fattade inte att det var sant. tror fortfarande inte att det är sant. men fy fan vad härligt det är och jag är så glad.

har varit ute och kört taxi till mamma och min kusin. josse har varit med mig under nästan hela färden. vill ut och köra meeer. men ska upp och jobba imorgon. och jag går fortfarande på adrenalin. måste lägga mig och varva ner. dessa två dagar har varit så himla intensiva!

later

Kommentarer
Postat av: Sally

stort jävla grattis till dig!!!!!!!!!

2011-10-19 @ 23:08:13
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0