sad face

är det inte sjukt att jag kan bli ledsen på riktigt (tårar i ögonen ledsen) av att läsa att en bloggare och hennes pojkvän har gjort slut efter tre år tillsammans? jag känner inte personen, har aldrig sett personen irl eller har någon som helt kontakt med henne. men det gör ont i hjärtat.

jag tror att alla mina vänner vet att alex är den personen i mitt liv som betyder mest för mig. jag älskar honom över hela mitt hjärta, han är THE ONE. men tänk om ens känslor för en person försvinner bara sådär. jag hoppas och TROR aldrig att den dagen kommer då jag inte älskar alex längre. men tänk OM den dagen kommer.. jag vill aldrig sluta älska alex. det är han jag vill spendera resten av mitt liv med.

har kommit ifrån ämnet lite nu. detta är kanske lite pinsamt. men who gives? jag blev jätte ledsen när blondinbella och nils gjorde slut?! hur sjukt är inte det. är jag sjuk i huvudet, eller är det fler som känner som jag?



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0