söndag

okej, vill börja med att skriva att jag är smått död. vi hade lagfest med laget igår. som vanligt var det crazy bananas. det händer något med vårt lag när det står "fest" med i händelsen. as kalas roligt  var det iaf.

vid 22 så kom lars och hämtade mig och lämnade mig hos johan (alex var också med i bilen). där grabbsen hade förfest. vid 24 kom en stor bil och hämtade oss. lämnade grabbsen på deep och jag åkte själv vidare till båten där anna och amanda befann sig. josse och petra kom också efter ett tag.

när båten skulle stänga ville jag och amanda vidare in på etage. men det var mongo dörrvakten som jobbade på etage  vi inte :(. så vi bestämde oss för att ta taxi bort till deep där grabbsen var.

var på deep till halv 5. taxi hem. när vi hade kommit hem, suttit i 5 min så säger både jag och alex att vi är hungriga. så vi ringde och beställde en taxi till lockarp mcdonalds. 200 spänn för att komma dit och lika mycket hem. sjukliga priser!! hade lika bra kunnat äta på en helt okej resturang för de pengarna!

aja, vi blev mätta och belåtna iaf och somnade lätt inom 10 sek.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0