Söndag 16/10-2011

tjenixen.

igår efter jobb hade jag mega brottom. jag slutade kl 17 och skulle vara på kalas kl 18. tog bussen hem, var hemma 17.30 och var färdig 18. bra jobbat camilla! mamma var dessutom lite sen, så jag fick t.o.m vänta en stund.

det var min kusin åsa som fyllde år (eller hon fyller egentligen år idag, så GRATTIS Åsa!). var jätte mysigt och kul att träffa sin släkt lite. det är tyvärr inte varje dag man ser de.

fick pengar av mormor i försenad namnsdagspressent och det behövdes verkligen. hade inte kunnat komma mer lägligt. så nu klarar jag förhoppningsvis av denna månaden ekonomiskt :)

födelsegrisen Åsa

mamma och jessica

simon, pontus och hasse

henne känner ni igen

favorit syskonen


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0