Söndag 2/10-2011

fan vilken fantastisk kväll jag hade igår. en av de roligaste på längre. maten var en av de sjukaste smak uppleversna i mitt liv. förrätt har jag ingen aning om vad det var, någon typ av sallad, någon brun grejs och någon vit grejs.
huvudrätten var olika sorters lamm. det var lammribs, lammfile och lammkorv. till efterrätt var det hallonsockerkaka med hallonsorbe, vit choklad mouse och lakris maräng. till allt detta var där vin,öl, cider.

efter maten dansade vi som om det inte fanns någon morgon dag.

var i säng vid tre, upp åtta. nu på jobb och jag har en känsla av att jag fortfarande är berusad!

förrätt

huvudrätt

efterrätt





resten va bilderna kommer på fejs.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0