söndag?

hela dagen idag har känns som söndag. det har nog mycket med att göra att alex brukar åka hem på söndagar, men eftersom att han var ledig idag så stannade han en dag till. men nu är han påväg upp till kalmar igen.

har varit en mycket lugn dag. jag och alex la i sängen till kl 1. sedan satte vi oss på terassen och åt en lång och god frukost. under dagen har vi inte gjort så mycket. alex har varit iväg och fixat papper med vår gamle vicevärd, jag har legat och kollat på TV.

vi åkte ut till lars och carina, det var längesedan vi träffade de. vi visade lars hur man spelar wordfeud :) satt där ute någon timme och drack kaffe. sedan var det dags för alex att bege sig.

när jag kom hem så gjorde jag något jag har skjutit upp väldigt länge, tvättade mina smink borstar. det behövdes verkligen!

nu ligger jag i sängen och väntar på hollywood fruarna. tönt

pappa och hulken sovandes i soffan innan idag


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0