spontant

låg i sängen och degade i pyjamas. hade precis slängt i mig ett halv kilo "mat" då josse skriver till mig på chatten på face och frågar om jag pallar ta mig upp till stan för en kopp kaffe. och det ville jag. så det var bara att slänga på smink och kläder sedan satt man på bussen.

satte oss på lilla torg, jag och josse. janni anslöt efter ett tag, men blev tyvärr inte så långvarig. sara satt på mellow yellow så vi tog vårat pick och pack och traskade dit. blev ett glas vin och en himla massa cigg. mycket mysigt.

när vi skulle ta bussen hem så hade vi ju såklart precis missat bussen. så vi fick stå och dansa en halv timme för att hålla värmen. ga damn, det är kallt ute nu!

nu ligger jag i sängen, redo för några timmars sömn. klockan ringer 7.30, då är det dags för jobb.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0