There's ups and downs in this love

helgen har flugit iväg. fast att jag har varit en jobb-helg så vill jag ändå inte att helgerna ska gå så fort. hatar att inte ha någon vardag med alex! hatar att det känns som om vi aldrig är bara han och jag.

igår efter jobb så åkte jag hem till astrid som bjöd på tårta. vi gick även iväg och handlade lite tapas mat, drack vin till det (såklart?). det var bara vi tjejer först. men senare mot kvällen kom även alex och joel.
jag vet inte vad det var med mig. men mot elva tiden blev jag så jäkla trött. det var som tröttheten kom som en våg över mig. somna t.o.m i förtöljen.. så det blev en hyffsat tidigt hem gång.

fick en timmes extra sömn i morse, skadar ju aldrig. var inte det minsta trött idag på jobb. men dagen gick i ett. avslutades med en halloween fest. alex kom och hämtade mig och vi körde ut till mamma för söndagsmiddag. alex tog bilen och körde upp mot kalmar vid 21.

efter söndags middagen tog jag pappas bil och körde ut till josse en sväng. satt bara där hemma och chillade. när jag vaknade av ett ryck i josses säng kände jag att det var dags för mig att köra hem.

sitter (halv ligger) här nu i sängen och känner hur ögonlocken börjar tyngas ner. så med det säger jag GODNATT.





later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0