torsdag 6/10-2011

vet ni vad? jag har ätit mcdonalds till mat i tre dagar irad nu. tisdag på jobb, igår men amanda och josse och idag på jobb. haha gotta love it!

jag och josse åkte till statoil där amanda efter stan igår, satt där med henne i två timmars tills hon slutade. blev en snabbis hemma hos mandis och sedan ut till riddan!? OMG vad kallt det var. klockan var typ 10 på kvällen och det var storm och man kan ju inte säga att man var klädd för det..

efter att ha frysit häcken av sig en halvtimme körde vi hem till sallsan. satt där och snackade till klockan 2 på natten. var i säng halv tre, upp halv 8. (då var man inte så kaxig) har gått som en zombi på jobb hela dagen idag. och nu när man är hemma och kan ta det lungt, då är man så klart inte alls trött.

mammsi kommer och hämtar mig om en stund, ska jag hänga med henne och simon ikväll.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0