Underbar

haft en helt underbar helg,eller hela veckan har varit underbar. denna veckan går till historian. och tyvärr går den mot sitt slut nu. har en jobb-maniac vecka framför mig. men det är bara att bita ihop och göra det bästa av sitiationen.

hjärtat mitt kommer hem till helgen igen, så så farligt kan det inte vara. tänk vad en människa kan göra åt en annan. han är mitt ljus, min styrka och jag älskar honom över allt annat.

min mamma syster och pappas tjej ann är här. men jag sitter på mitt rum. orkar inte vara social. orkar ingenting. hade kunnat somna på stuns. men känner inte för att vakna pigg kl 7 imorgon bitti, så jag ska försöka stå ut tröttheten i någon timme till.

som sagt, underbar vecka och jag tackar alla som har varit inblandade <3

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0