vet inte vad fan jag ska ha för rubrik

blev en spontan kväll med josse. fan vi kommer att vara alkisar när vi är 40+. blev först en fika med josse, sofie och sussie. sedan promenerade jag och josse bort till lilla. där tog vi ett glas vin som snabbt (för snabbt) blev två. efter någon timme kom två små grabbs som hällde i oss alcohol. ett två tre sedan var man berusad.

nu ligger jag i sängen. inte alls sugen på att sova. vill ut och dansa av mig röven. men what to do?

josse och jag (mest jag) kollade fel på busstabellen, trodde att bussen skulle gå om någon minut, men INTE. ringde melih som snällt kom och hämtade oss.



tomt glas blev snabbt fullt



fan vad jag inte ska ställa någon klocka imorgon!

later


Kommentarer
Postat av: Josse o ingen annan

haha va jag älskar såna här kvällar!! haha men fyfan va trött jag va imorse eller trött nu! men ikväll är vi på de igen:D tjoohooo!

2011-10-28 @ 10:50:28
Postat av: Camilla

ja jag älskar också sådana här kvällar <3! haha jag vaknade av hunger, trodde att klockan var 8 på morgonen men det visade sig att hon var 10. ligger kvar i sängen och orkar inte röra mig.

det är inte hundra på att jag följer med ikväll. som sagt, måste hålla i varenda krona och jag jobbar imorgon..

2011-10-28 @ 11:34:12
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0