27 timmar

har varit ute och sprungit 5,6 km. det är hemskt att efter bara några hundra meter känns mina lunger som små russin. det är tack vara rökning oavbrutet i tre år. fy fan. tänk vad man gör mot sin kropp egentligen. ska verkligen försöka att sluta nu, nu när jag ändå inte är sugen på det. ska se om jag kan hålla mig till fest rökning. men om jag inte klarar av det så är det goodbye cigaretter föralltid. jag är 21 år. det är nu jag borde ha den friskaste kroppen. men jag kan lova att min mamma som är 53 år har bättre kondition än mig. hemskt!

om en timme börjar mitt monster arbetspass. jag ska jobba ett pass som är 27 timmar långt. börjar idag kl 12.00 och slutar imorgon kl 15.00. skjut mig. det som är bra är att de 27 timmarna är de ända timmarna jag jobbar denna veckan. så när jag går av mitt pass imorgon så är jag ledig fredag, lördag och söndag :).

later

Kommentarer
Postat av: manda

utgång eller nått på fredag kanske? :D saknar dig!!!!!!!

2011-09-21 @ 15:00:18
Postat av: Camilla

ja utgång hade inte skadat :). saknar dig med!

2011-09-21 @ 15:33:51
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0