"Detox"

denna veckan som kommer hade jag tänkt köra en liten detox på socker i min kropp. har ju klagat på att jag har fått mer mer huvudvärk. det som bör noteras är att innan i mitt liv har jag aldrig haft huvudvärk, bara någon enstaka gång. och jag tror, eller det är en möjlighet att det beror på att mitt matintag är rent åt skogen. jag äter så frukansvärt dåligt. lever inprincip på godis och skräpmat. man är inte 16 längre och kan äta vad man vill och ändå må bra.

detta handlar absolut inte om att jag vill gå ner i vikt eller något i den stilen. för att jag vill inte gå ner i vikt! men jag vill inte gå runt med ständig huvudvärk och magont. och om det "bara" är min livsstil som gör så att jag mår såhär så är det värt att ändra det.

kommer ändå röka och dricka (dubbelmoral big time, I know) därför vill jag inte kalla det detox. men jag vill bara se om det händer någon skillnad på hur jag mår om jag ändrar hur jag äter och dricker under denna veckan. sedan vet jag inte om det räcker med en vecka heller, men jag börjar där. det är bra att ha del mål, annars känns målet så himla långt borta.

önska mig lycka till, det lär behövas eftersom att jag är det störta gotte grisen som finns.

later

Kommentarer
Postat av: Alexi

Lycka till hjärtegrynet! men jag vet att du kommer fixa det, bara du själv vill. för bestämmer du dig för något så klarar du det, så är det bara.

Saknar dig skiiitmycket, öängtar som fan till fredag då jag ska sätta mig i bilen och dundra ner till dig. och så hoppas vi att inga fler tentor och sånt skit hamnar på helgerna, för då vill jag vara hos dig. Älskar dig min vackra, underbara dama! pussar

2011-09-06 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0