Diet Coke

sitter med pappa och alex på terassen och dricka cola. pappa har ju varit i GBG i helgen så han snackar om allt de har hittat på med.

känner mig seg och jävlig idag. lite ledsen är jag också för att alex ska åka ikväll. denna helgen har gått ruggit snabbt. fredags grillade vi här hemma, sedan hem till borgström. igår var vi hemma hos alex mamma och åt där. sedan stack vi upp till möllan och träffa kicki, viktor, sofia, carl och två pluggkompisar till viktor. blev några öl där. sallsan kom också i slutet.
idag har vi inte gjort spec mycket. blev limhamnbullar till frukost, sedan hem en sväng hem till anastasia.

om ett tag ska vi hem till systern som har lovat BRAKAR söndagsmiddag. och idag ska jag äta godis så att strumperna spänner!

helt underbar helg. varför har den gått så snabbt?!

later

Kommentarer
Postat av: william

cola är itne så gott;D



Är mina Modellbilder som jag har tagit på min vän fina:D?

2011-09-11 @ 17:17:18
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: william

cola är itne så gott;D



Är mina Modellbilder som jag har tagit på min vän fina:D?

2011-09-11 @ 17:17:18
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0