ELLE

den senaste timmen har jag suttit och gjort en nedräkning till jag och co ska iväg och åka skidor. känns som allt bara rullar på i ett hamsterhjul. inget roligt eller spännande att se fram emot.

att åka skidor är en av de roligaste sakerna jag vet att göra. fri hets känslan att åka ner för en brant backa i full fart. sitta i någon mysig stuga och äta lunch och sedan på kvällarna sitta framför en brasa med ett glas vin i handen. uh får rysnigar bara av tanken.

detta kommer bli en lugn skidresa om man gemnför med detta årets skidresa då det var fest varenda dag. ska ju åka med min familj plus alex. men det kommer bli underbart. det vet jag.

jag är en sucker för nedräknar, har nedräkningar till allt. och denna gången gjorde jag en pimpad variant genom att klippa och klista bokstäver och bilder från olika ELLE tidningar.

här är då resultatet. ingen jätte bra bild. tagen från webcameran plus att det är mörkt i rummet. 98 dagar kvar


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0