färg

än så länge har dagen gått åt till ärende. var en snabbis inne på burlövs center. handlade tabletter, någon kabel så att jag kan koppla datorn till TVn och sedan så hittade jag ett par vinterskor. brukar annars ha skit svårt för att hitta vinterskor och det var rena turen att jag sprang på just detta.

vi skulle precis gå ut från burlövs center så gick vi förbi euroshoe och jag frågade alex om vi bara kunde gå inom där snabbt. det första jag såg när jag gick in där var skorna! skorna ligger i bilen som alex har, så jag kan inte visa de än.

efter burlövs center körde vi ut och hämta upp alex pappa och sedan körde vi mot eslöv. lars skulle handla en takbox till bilen som vi ska ha när vi kör upp till vämndalen. bra att vara ute i god tid.

nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar ut tiden. alex är fortfarande iväg med sin pappa, de skulle handa något mer som behövs till takboxen.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0