Fredag 16/9-2011

godmporgon på er solstrålar. har precis slagit upp ögonen efter en natt ihop slingrad med min käraste. det finns inget underbarare än att gå och lägga sig och vakna upp med den mannen man älskar.

igår när alex kom hem var jag så jäkla hungrig. så vi stack till McDonalds och jag tyckte i mig ett QP meal. mådde illa sedan resten av kvällen.

jag är ledig idag. men vet inte riktigt vad jag ska göra. har inte rest mig ur sängen än så jag vet inte ens vad det är för väder ute. blir iaf limhamnsbullar till frukost. sedan ska jag förbi pantbanken och lämna in en klocka, får hoppas om att jag får med mig en liten slant där ifrån. ja det är väl det jag har planerat.

hojta om något roligt händer!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0