Godnatt - KALMAR

så var denna dagen över i kalmar. vad har hänt idag då. inte alls mycket. lunchen som jag ladade, thaigrytan blev super god. efter att vi hade käkat lunch så åkte alex tillbaka till skolan och jag gick och la mig. lyckades sova ca en timme. när jag sedan vaknade, hämtade jag godis la mig i sängen igen och tittade på greys anatomy tills alex kom hem igen.

sen alex slutade idag vid 15 har vi bara chillat runt här hemma. kollat TV, kollat greys. pallade inte ens laga mat så det fick bli BK till middag. sedan chips och godis till IDOL.

när jag är tillbaka till malmö får jag ta tag i godiset igen. har ätit godis fyra dagar i rad nu. men ska ha min mens denna veckan så jag skyller på det :).

vet ni vad?! jag har inte rökt en ända cigarett idag! det var många år sedan jag inte har rökt en ända cigarett på en hel dag. vet inte varför det har blivit så. har bara inte varit sugen. har tänkt att jag ska sluta ett tag nu, så detta var ju en bra början.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0