hejdå

fick precis reda på att jag ska börja betala hem i års skiftet. jag som redan är fattig som en kyrkråtta vad fan ska jag kalla mig hädan efter? hejdå shopping, hejdå fikor, hejdå utgång, hejdå vin kvällar ute.

jag trodde att jag skulle komma undan billigare av att flytta hem. att jag skulle kunna få unna mig mer vardags lyx osv. men nu visar det sig att jag kommer att ha mycket mer utgifter än vad jag hade när jag bodde med alex i lägenheten. när vi bodde i lägenheten så betalde jag och alex in 6000 var på ett konto där alla fasta avgifter drogs, och mat. nu kommer jag att ha utgifter på 8000 kr i månaden och då är det bara de fasta utgifterna, alltså inte mat, schampoo, balsam, ja ni fattar.

fattig tider hej hej, fattig tider!

måste komma på en plan vad jag ska göra med mitt liv. såhär kan jag inte ha det.

denna dagen vill jag helst riva ur kalendern.. tror jag tar mig ett glas vin till!

later

Kommentarer
Postat av: Sally

usch vad tråkigt att höra Camilla. Ja man drog väl den slutsatsen att det skulle vara billigare för dig när du flyttade hem, inte samma räkningar. Men vet du, jag tror nog att det löser sig ändå i slutändan. Jag tror inte att ditt liv går under. Det kommer bli bra. Saknar dig. Puss!

2011-09-23 @ 11:01:12
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0