how do you know

har precis kollat på en film som hette how do you know. men den var inte alls bra, tyvärr. kändes som en film de bara har slängt ihop hipp som happ. så den rekomenderar jag inte.

mitt i filmen blev jag sugen på något (ovanligt va?) så jag cyklade till ica maxi (i storm) och köpte massa olika frukt och pistagenötter. mycket bättre och GODARE än godis.

mys stumperna har också åkt på förresten

i fruksalladen har jag 1 apelsin (som inte var så jätte god), två stycken kiwis, en banan och vindruver (som inte de heller var så goda) är nog ingen frukt period nu. alla frukter såg så himla tråkiga ut. och DYRA. för de pengarna jag la på frukt och nötter idag hade jag kunnat få tre gånger så mycket godis för.. inte undra på att det finns så många överviktiga



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0