It's time for a change

ni kommer inte att förstå ett skit, men det skiter jag i. för nu är jag trött på denna vardagen. nu ska mitt liv ändras. jag vet inte riktigt hur. men jag vet mitt första move och det ska jag ta redan imorgon. hej mitt nya liv, jag har väntat på dig! imorgon är en bra dag för förändrig känner jag. alla dagar betyder exakt samma, alla dagar är lika långa, de består av 24 timmar vare sig det är en måndag eller en fredag. It´s the same shit. så nu ska jag göra skiten till något possitivt.

är trött på hamsterhjulet. nu är det dags för mig att att ta tag i mitt eget liv, ingen annan kommer att göra det.

goodbye old me, hello you



later

Kommentarer
Postat av: Sally

vilken fin bild! ÄR det du?

2011-09-27 @ 23:15:31
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: annie

herregud känner exakt som du, livet bara går RUNT, man sover vaknar JOBBAR sover vaknar jobbbar bara ett blurr av dessa tre sakerna och sen lite LITE kul då och då, VARDAGSTRISTESS!!! inrpirera mig med ideer!!!! <3<3<33<3

2011-09-27 @ 23:31:48
Postat av: Camilla

Sally: Nej tyvärr är det inte jag. Det är världens vackraste Miranda Kerr.



Annie: Ja exakt så känner jag. När jag kommer på något inspererande så ska jag lätt skriva det. För jag får lite små panik på detta hamserhjul till liv

2011-09-28 @ 09:48:58
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0