Jobb

nu är det bara 23,5 timme kvar av detta jobbpasset.. sjukt om man tänker efter.

fick min lönespec. idag. helt okej lön. men har lånat så mycket pengar från mitt sparkonto denna månaden. denna månaden har varit hemsk. har haft en utgift på 3000 kr som jag inte var berädd på. sedan köpte jag vinterskor för 1000, dator för 6000 osv osv. så fast att man får en helt okej lön så kommer jag ändå att vara pank denna månaden (också) för att man ska betala tillbaka allt man har lånat.

så denna månaden ska jag hålla i mina pengar. för lånar jag denna månaden också så kommer det bara att bli en ond spiral av detta. men om jag håller i mina pengar, inte lånar ett öre så är jag tillbaka till där jag ska vara. och då kankse jag kan unna mig en shopping tur nästa lön som kommer :). men å andra sidan bör man börja lägga undan till julklappar också. känns inte som om det var längesedan man var ute och julshoppade, nu är det dags igen. men jag älskar att ge julklappar. tycker att det är roligare att ge än att få.

fick det sötaste MMS ever igårkväll. mina älsklingar!


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0