Malmö

nu halv ligger jag i min egen säng. utan min man och min hund, min familj och det känns för jävligt om jag ska vara ärligt. men får väl tänka possitivt, bara två dagar tills man får träffa de igen.

tåg resan gick bra. hade tyvärr glömt mina hörlurar i malmö så jag satt och kollade på desperate housewifes i tre timmar utan ljud. ingen höjdare. men what to do?

har inte rökt på hela denna dagen också. två dagar utan en enda cigarett. vad är det som händer med mig? det är inte så att jag bestämde mig för att sluta röka ens en gång. jag är bara inte sugen. och det tackar jag för!

nu ska jag kolla på desperate housewifes sedan sova. imorgon börjar mitt nya liv. behöver kafter till det!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0