Måndag 19/9-2011 KALMAR

var framme i kalmar vid halv två inatt. vi gick och la oss direkt för att vi var så himla trötta. jag hade jobbat hela helgen och det hade alex också. eller han och pappa har byggt kök i källaren i helgen. somnade ganska så omedelbart. men efter någon timme vaknar jag igen och mår så jävla illa. och inte går det över heller. känns att det börjar vattnas i munnen på mig och springer till badrummet och spyr. gick och la mig igen och illamåendet gick över. men efter den persen hade jag sådana hemska mardrömmar hela natten. vakna av att jag stört bölade och som tur är sov jag med alex så jag kurade in mig i honom och han tröstade mig. lyckades somna om efter det.

alex började klockan 10 idag. jag gick upp en stund efter 10. gick bort till ICA och handlade hem mat. ska överraska min man med thai gryta till lunch. har aldrig gjort den innan, så jag hoppas att den blir bra!

(har fortfarande inte hämtat min kamera som ni kanske märker, så ni få stå ut med en blogg utan bildeer någon dag till)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0