M&M

träningen gick bra idag. men kan inte riktigt kalla det för träning. vi latjade mest. spelade olika fotbolls spel, skottövningar och så. höll också bara på en timme. men det var roligt ändå.

jag är så fruktansvärt sugen på M&M. skit konstigt, för jag har aldrig riktigt gillat M&M. jag kommer ihåg när jag var på bio när jag var liten så köpte alltid mamma M&M till henne. och jag kunde inte fatta hur man kunde äta någon sådant äckligt frivilligt. men nu kan jag inte tänka på något annat än de små chokladkulorna med en jordnöt i mitten.. MMMM.



later

Kommentarer
Postat av: manda

jag ÄLSKAR M&M mums, typ bästa godiset mohaha :) så ÄT för mig med om du käkar hun.

2011-09-16 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0