Onsdag 7/9-2011

hemma efter första veckans arbetspass. slänge i mig frukost direkt när jag kom hem. var så jävla hungrig. detox veckan har gått bra hittils. kanske för tidigt att säga något efter bara två dagar. men för mig är det bra! har varit jobbigt, har verkligen fått kämpa, både igår och i måndags. men jag ska fan klara en vecka.

i helgen kommer det med hundra procent bli någon efterrätt. det ska jag få unna mig. för man ska kunna få äta någon efterrätt då och då. men det är godis-varje-dag jag måste få bort. det är jävligt dålig vana jag har som bara sabbar min hälsa som in i. och när man väl äter efterrätt eller godis kommer det bli så mycket godare.

innan åt jag inte ens det för att jag tyckte att det var så jävla gott. det var bara ett beroende jag hade. precis som en narkoman. det är kanske inte så jätte gott med knark, men hjärnan måste bara ha det.

idag ska jag bara ta det lugnt nu på förmiddagen. sedan i eftermiddag ska jag hänga med mamma lite.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0