operation

blev en himla massa mer timmar hos ögonläkaren än vad vi trodde att det skulle bli. alex hade tid 20 i 2. men blev inte opererad förrens vid 4. drygt! operationen tog väl 5 minuter. men sedan låg han i ett rum en halvtimme efter det.

blev BK mat påvägen hem, var så jävla hungrig!

nu sitter jag här och har inte ett piss att göra. alex har så jävla ont i ögonen och kan inte se ett skit. man kan inte prata med honom för att han blir förbannad bara man frågar honom om det är något han vill ha. jag kan inte lämna huset för ingen är hemma, så om han behöver hjälp att gå på toa eller något liknande så måste jag hjälpa honom. eller om det händer något med hans ögon, att de blir värre så att vi måste ringa läkare. om jag inte är hemma hittar han inte telefonen, och kan ännu mindre slå numret. sedan måste han ha ögon droppar varannan timme..

vill till lilla torg ikväll och dricka vin med amanda. jag vill inget hellre. så jag hoppas innerligt att det blir bättre med alex.

har hittat kameran i datorn!

alex just nu. han gråter inte. han håller bara för så att det inte kommer in något ljus. han är äckligt ljuskänslig nu


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0