Sommar värme

sitter ute på terassen och njuter av värmen. man har ju inte varit bortskämd med den så det gäller att njuta av varje ögonblick. och sedan vet man inte när den kommer nästa gång.

det har varit en väldigt lugn helg. alex ögon operation och sedan har man inte så mycket pengar att röra sig på. nu när man fick lön i fredags så har man ändå lite pengar på kontot och när jag har det så blir jag en riktigt slösa när jag är ute och bjuder allt och alla på dricka taxi osv. sedan när man vaknar upp dagen efter och kollar sitt konto så får man ångest när man ser att man bara har ca en 1000 lapp att leva på resten utav månaden.

så jag tänker såhär. jag lever snålt i början av månaden och sedan i slutet så kan man gå ut och festa upp sina sista pengar :)

mina hjärtan

puss på er mina vänner, jag saknar er. känns som om det var längesedan man träffade er


later

Kommentarer
Postat av: manda

saknar dig med masssooooor! ledig imorgon? ska käka lunch med anna kl 13.00 om du e sugen? :D <3

2011-09-25 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0