sommarens sista andetag

igår hade vi en jätta fin dag och den avnjöts till max. satt ute och lunchade i stan med amanda och albulena. sedan gick vi en runda. fick med mig ett nagellack hem, en med lite höstigare färg. får visa någon gång.

alex kom upp och hämtade mig i stan, sedan körde vi och handlade käk. hem hit och satte igång grillen och knäckte upp ölen. kändes verkligen som en sista sommarkväll och det kändes underbart. pappa är i GBG denna helgen, så vi har hela huset för oss själva.

vi satt på terrasen i några timmar sedan kom carina och hämtade oss och vi åkte ut till alex pappa där kvällen fortsatte in på små timmarna. jag somnade i soffan (inte så jätte ovanligt) och alex väckte mig när taxin stog utanför. en helt jävla underbar dag var det igår!





later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0