Söndag 18/9-2011

godmorgon. när jag kom till jobb (för ca 15 minuter sedan) kom jag på att jag har glömt mina cigaretter hemma. funderade på om jag skulle springa ner till någon kiosk och köpa ett paket men sedan ångrade jag mig. jag ska ta detta tillfälle och se hu beroende jag är. om jag efter någon timme sitter och skakar i ett hörn, eller om jag bara MÅSTE ha cigaretter och springer ner och köper. ska se om jag klarar dessa åtta timmar utan några problem.

blev för övrigt lakris (plus annat godis) igår kväll. körde ut till lockarp och plockade på mig det jag var sugen på. var längesedan, eller längesedan för att vara mig jag åt lösgodis och jag ska inte ljuga, det var himla gott :)!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0