syndat, BIG time

idag har jag rökt och det kommer jag att fortsätta med resten av dagen. dagen började med att jag försov mig i 40 minuter. så morgonen var rena rama katastrofen. jag hade en sådan jävla mens värk imorse och inte hade jag någon tablett som lindrade detta. så har gått runt med en mage som man vill hugga en yxa i hela dagen.
efter att äntligen har gått av ett 27 timmars arbetspass ringer jag UM för att jag måste ha nya p-piller. men det var såklart upptaget som det alltid är. så jag bestämmer mig för att cykla dit. jag är framme 14.30. och när jag är utanför dörren så hänger där en lapp "är tillbaka kl 15" hell no att jag sitter där en halv timme så jag cyklar hem.

när jag kommer hem så är hela hemmet upp och ner. så efter ett 27 timmars arbetspass var det bara att börja städa 210 kvadratmeters hus.

och ja, på allt detta så har jag mens (men det fattade ni nog)

ja jag röker jag!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0