thak God it´s friday

äntligen är dagen här. jag vaknade med ett leende på läpparna idag. idag kommer min käraste alexander hem! 10 dagar sen jag såg honom sist. det har varit tio långsamma dagar. men nu är den äntligen här!

innan alex kommer hem så ska jag upp till stan och ta en fika med amanda och albulena. albu är en tjej jag gick i paralell klass med på petri. men fast att vi inte gick i samma klass kom vi ändå väldigt nära varandra och hängde dag in och dag ut. sedan efter studenten blev det inte att vi höll kontakten så bra.

nu några år senare så börjar amanda jobba på statiol i staffantorp. där även albu jobbar. så de två lär känna varandra och vi har länge snackat om att vi ska ta en fika tillsammans vi tre och idag blir det av. ska bli kul att få träffa bullen igen (ja, hon har många smeknamn) och självklart ska det bli kul att träffa snyggen amanda också! som sagt en bra fredag!

kärlek


later

Kommentarer
Postat av: amanda

aw du är så fin milla! ska bli så mys och träffa er snygga tjejer idag!! =) ses snart <3

2011-09-09 @ 10:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0